Vyhľadať
Close this search box.

O nás: Kvalitné účtovníctvo a inovatívne poradenstvo

Súčasťou nášho know-how je spôsob spolupráce – sme spoločnosť, ktorá dokáže prevziať Vaše účtovníctvo v celku ale i spolupracovať s Vašim vlastným interným oddelením. „Work-flow“ si vždy nastavíme tak, aby bol klient čo najmenej zaťažovaný banálnymi aspektmi administratívy a mohol sa lepšie sústrediť na stratégické rozhodnutia.

"Našimi prioritami sú kvalita, inovatívnosť a riešenia na mieru."

Dáta premeníme na komprehenzívne reporty, vypracujeme analýzy ako aj prípadné odporúčania pre Váš biznis.

Navyše nás môžete poveriť uskutočnením prieskumu týkajúceho sa sektoru, v ktorom podnikáte ako aj výziev, ktorými Váš podnik práve prechádza.

kvalitné účtovníctvo

Dominika Kucová

účtovník

Praktické situácie

Okrem riešení šitých na mieru Vám vieme promptne asistovať so škálou mikro procesov:

Nízka doručiteľnosť mailov

Doručiteľnosť mailov závisí od vyhodnotenia bezpečnosti dómeny serverom príjemcu.

Tento rating je pridelený po vyhodnotení kritérií, ktoré by autentická dómena mala spĺňať.

Jedna z nepríjemných udalostí nastáva, ak je dómena spoločnosti vyhodnotená ako spamová a teda všetka komunikácia mieri do nevyžiadanej pošty.

Implementáciou protokolových nastavení a špecifických taktík sa dokážeme takejto situácii vyhnúť aj v prípadoch, keď spoločnosť využíva hromadnú marketingovú komunikáciu.

Absencia užitočných dát, nevhodný spôsob spravovania

Samozrejmosťou je konformita s legislatívou súvisiacou so zberom a spravovaním a zabezpečením dát hlavne čo sa týka dát osobných a možnosť preukázať túto konformitu aj v prípade auditu. 

Nie všetky dáta, ktoré sú pri rozvoji a riadení obchodu nápomocné či dokonca  významné sa týkajú osobných údajov. Ak si žiadate prispôsobiť proces zberu, spracovania a vyhodnotenia dát pre potreby rozvoja Vášho podnikania, sme Vám k dispozícii.

Technické problémy s fakturáciou na e-shope

Nie je úplne nevídané, že zákazník za tovar zaplatí avšak predávajúci neobdrží objednávku.

Takýto prípad nastáva, keď platobná brána platbu príjme avšak pri presmerovaní dôjde k oneskoreniu siete - presmerovanie je dôležité pre vygenerovanie objednávky.

Ak podobný problém nie je včas obchodníkom identifikovaný a vyriešený, môže dôjsť k poškodeniu reputácie a úpadku samotného obchodu a preto je dôležité si preventívne zvoliť vhodné integrácie. Taktiež, spolupráca s účtovníkom môže urýchliť odhalenie podobných anomálií. 

Prejsť na verziu stránky v angličtine:

Blog

ÚČTOVNÝ A PORADENSKÝ KABINET s.r.o.

Ak máte záujem o konzultáciu od spoločnosti UP KABINET s.r.o., vypĺňte polia formulára.

Na základe Vašej správy Vám zašleme cenovú ponuku .

Odoslať správu

× Recepcia